Jullov och inga känslor

Den 23:e december och jag står stilla..
Vart är egentligen allt min julstress? Jag har haft så mycket i skolan de sista veckorna så jag har studerat så jag hållt på att tuppa av. Fast ändå har den bästa tiden varit när jag varit i skolan, har känts som att det funnits något där som inte finns hemma. Liv.
Igår fick jag jullov, det känns faktiskt inge bra. Jag ska göra mitt bästa för att få ett roligt lov men är det så himla lätt? Jag fick inte ens säga hejdå till dom jag ville igår, dom var inte ens där. Oh!
 
Nu ska jag snart iväg till stan och handla julklappar i sista sekund med min bror, men det kommer nog gå bra. Eftersom vi ska ha en enkel och liten julafton imorgon med några få personer, några få underbara personer.
Undra hur den här julen blir..
Kategori:
Kommentera inlägget här: