Valborg

 

Idag åkte vi till mormor och morfar, för att hjälpa till med en massa och äta middag med lite släkt. Hade glömt bort det helt och hållet, tills igår när mamma påminde mig.
Det har varit ganska trevligt, förutom att jag började må illa och det sitter fortfarande i. Jag hjälpte morfar att trava ved, trodde allting skulle blåsa ner igen. Sen fotade jag massa bilder på deras T-Ford för att dom ska tydligen sälja den, jag tycker det är riktigt synd, för det är en grym bil även att man får värsta bakåt-slickande-ruffset när man sitter i baksättet.  Middagen med den delen av släkten var som alltid, högljudd. Men det var trevligt ändå.

När jag kom hem och kände mig riktigt nere, pga att jag mådde så illa så att det inte kändes någon mening att gå ut och träffa folk, gick istället och tittade på High School Musical (vilket är en väldigt töntig film men den får mig att le) och hoppades på att jag skulle må bättre så att jag kunde gå ut.

Efter filmen så kom mamma och frågade om jag ville följa med ut och gå med hundarna och jag sa nej. Men blev med tvingad. Lite luft skulle nog inte skada så länge det bara var en promenad. Gick bort mot en av alla majbrasor, bara massa föräldrar med barnvagnar och små ungdomar från grundskolan som sprang runt där, tänk när man var i den ålderns själv och sprang där. Jösses!
Kom nyss hem, skönt, värme!


Får hoppas att det här illamåendet försvinner till imorgon så att det inte förstör allt det roliga!

Kategori:
Majsan:

Tuff bil....=)

Carina:

Jag vet. ;D

Majsan:

Japp dte var en skön promenad....=)

Kommentera inlägget här: