Got a nasty habit called rock 'n' roll

Jag dör. Den senaste tiden har jag gått och varit en zombie, jag har inte velat lyssna på andra, det andra har sagt har gått in och sen ut igen. Allting har varit ointressant och tråkigt. Vad är det för mening med allting egentligen? Allting dåligt händer på samma gång, den senaste månaden skulle jag vilja radera, allt som har hänt borde inte ha hänt. Men jag är ett klantarsel, jag borde vara värd allting som har hänt men jag vägrar inse det, tänker aldrig inse att jag varit värd all den här skiten. Inte jag. Allting är bara ostabilt just nu.
Men nu.. Färdig för att gå till det bättre. Så goodbye jäkla irritationsobjekt.

Kategori:
Wiktor:

Ja försvinn med dig Irritationsobjektet.

Emma:

Carina! Är du upptagen imorn kväll? ;)

Carina:

Wiktor? What?

peter/västerås:

orolig, ring mej gärna.

Emma:

haha, okej :) Nej, jag fick ett infall på jobbet och tänkte att du och helena kanske kunde komma förbi en sväng imornkväll, för jag har flyttat. Men det är ju ingenting som abslout måste göras imorn, jag lär ju bo kvar ett tag :)
Med mig är det bra, börjar bli lite förkyld bara. Hur är det med dig?

Emma:

Till Grind :)
Jaa, vädret gör en ju inte piggare, direkt heller!
Har du haft en bra jul, annars då?

jaquline:

tack :) Zara!

virre:

jag diggar bilden va (:

Kommentera inlägget här: