En halv torsdag av en hel

Huvudvärk. Jag har huvudvärk.
Jag vaknade 8:56, tänkte att det var bäst att börja läsa boken direkt, för 147 sidor på engelska och svara på massa frågor efter varje kapitell skulle jag aldrig hinna med om jag hade försökt somnat om. Fast jag tror inte jag hade kunnat somnat om, jag sover riktigt dåligt, den här veckan har nästan varit sömnlös.
Hur ska jag hinna med allt? Det känns som att jag har inbillat mig något som jag inte kommer klara av, saker som vanligtvis jag skulle göra på två månader gör jag på en vecka. Oh my!
I och för sig så är jag inte klar med det jag ska göra, men bara det är klart innan jag somnar ikväll så är det lugnt, fast om inte så blir det åter en sömnlös natt eller så blir det inget betyg i kursen. Igen.
Men jag känner långt innom mig själv, att den här gången ska jag lyckas, för en gångs skull ska jag verkligen lyckas med något..

I hear the voice of Buddha.

Kategori:
Kommentera inlägget här: