Ensamt, men jag kan roa mig!

Idag sov jag till tolv, det behövdes verkligen. Gick upp och skulle lägga mig i badkarat och bada bubbelbad men när jag stod framför badkaret så kändes det som att jag inte hade någon lust med att ligga där, skulle bli uttråkad och vilja gå upp efter fem minuter. Så jag gick ner och la mig i soffan och tittade på en film, vet inte riktigt vad den hette men en film med Will Smith iallafall. Ganska seg film så jag orkade inte titta klart på den, en annan gång kanske. Men efter det så gick jag och gjorde mig en macka och dansade iväg till duschen. Måste erkänna att det är skönt att vara hemma trots att jag hatar att vara här, imorgon kommer jag längta tillbaka. Men jag duscha och tog det lugnt vid datorn, satt och trallade med i Nina Perssons sånger och började känna hur allt blev tråkigare och tårkigare, började till och blev bli en aning arg. Alla satt bara och kommenterade allting jag gjorde eller sa. Hur orkar alla? Flera stycken på en och samma dag, alla på mindre än en timme. Jag gör och säger vad jag vill. Bara för att roa mig själv så klippte jag av mina Lee jeans som jag inte använt på väldigt länge, bara för att dom sitter bra över rumpan och låren men inte nere vid benen, så jag klippte av dom till ett par shorts. Och sen ringde jag mamma och frågade var rivjärnet var. Rivjärn är inte gjort för att man ska använda det till att riva grönsaker, tycker den mer är gjort för att designa sina egna jeans som man själv vill ha dom. En helt fantastisk sak som fungerar helt utmärkt. Sen var tiden inne för att fotografera, ta några självporträtt. Alltid lika kul trots att dom inte alltid blir så bra.

Och hängslena är Emmas. Jag tror jag fick dom av henne när vi gick i 7:an. Dom är från en barn-klädaffär.
Tack tack för dom!

   

Och jag har bestämt mig för att sätta i löshår igen! Fast måste skaffa lim, en limpistol och brun hårfärg så att jag kan färga löshåret.
Kategori:
virre:

jag gillar asset va (:

Kommentera inlägget här: