23:e november - en dag att minnas

Fredag den 23:e november!
Jag säger bara att saknade var stor av det jag fick se och att jag längtar redan till nästa gång. Nu är det dagen efter och jag önskar att jag kunde få stå kvar och lyssna till hans röst som sjunger dom klockrena texterna som ger en både glädje och sorg i kroppen, men vilken känsla det än är så får man ett pirr genom hela kroppen. Vilken kick av minnen man fick! Nästan så man blev ledsen för att man började sakna allting.. Men så känner jag alltid på hans konserter. L.W var kicken, Johan Persson var fin och konserten blev underbar.

Efter tog vi oss tillbaka till Centralen för att hämta väskorna, tog oss till närmaste McDonald´s för att äta våran väldigt sena middag, middag  efter klockan tio, ovanligt. Sen försökte vi hitta en nice ställe att sätta oss på och ta det lite chillidill, då vi fann ett vid Slussen.. Där satte vi oss. Härligt ställe. Men tanken slog mig om att detta kanske var ett "gay ställe" för det var nästan i stort sett bara killar där inne, men tydligen så försvann tanken och visade sig att det inte var så. Kunde inte stanna så länge men efter att vi inte behövt betala något alls av det vi drack så var det ok trots allt. Vi gick där ifrån, min vän var på lyset (?), söt trots allt.. Tog oss till Tekniska där vi båda kände oss mycket kissnödiga, vi var överens om att inte betala 5 kr för att gå in på en äcklig toalett så vi gick till KTH-huset och lät urinet rinna ut. Sen satt vi äntligen på bussen hem, efter halva resan så säger Helena "Carina, din kind ser väldigt len ut", jaha? Hon är väldens sötaste mupp, tro mig. Iallafall så kom jag hem, hade rysit arslet av mig och det tog emot att borsta tänderna och ta bort sminket, så trött var jag! Men till slut så låg jag nerbäddad i min säng då klockan slog 3:39.


  
Kategori:
Helena:

HAHA, den sista bilden säger verkligen allt!

Carina:

Haha, den är fin ju!

Kommentera inlägget här: