Everything´s not lost

Jag hade världens dåligaste natt inatt, ingen vet direkt varför förutom en. Och så får det bli.
Jag bär på en pinsam hemlighet..
Men iallafall, trött som jag var så satte jag mig på bussen till sthlm i ovädret som var. Mötte upp Magnus vid Tekniska klockan ett och sen tog vi bussen tillbaka till Norrtälje igen, en fram-och-tillbaka-resa för min del. Men jag tänkte vara snäll att möta honom så att han slapp åka hela vägen själv, för det är kanske inte så kul, undantag för mig dock, jag älskar att åka bussen! Fast idag kände jag mig alldeles för trött för att tycka det var ok, men min idé att åka dit och möta honom. Så.. Jag ska inte klaga. Heh!

Sen när vi kom hem så tog vi och satte på en film. På smällen blev det. Och jag hade lätt kunnat somna när som helst under den tiden då filmen gick, tröttmössa! Men jag klarade mig. Massa mys och prat. Jag har haft en bra dag, tack hjärtat!

Och nu ikväll var det tänkt att jag skulle skriva mitt psykologi arbete om anorexia, eller iallafall börja med det. Men det gick sådär med det. Kände mig inte alls på plugghumör och var alldeles för trött för att ens försöka åstakomma något vettigt i mitt arbete. Jag skrev några rader och suddade ut dom, skrev några nya och suddade ut dom. Missnöjd med allt. Så just nu står det bara en rubrik och namn + klass i ena sidhuvudet. Attans. Jag som verkligen måste ta och få det här gjort, min hylla är redan full med saker och ting jag ska göra i skolan, om jag skulle peta upp det här där också skulle jag få allting på mig och det skulle ge en stor huvudvärk. Suck.
Jag hoppas plugghumöret dyker upp imorgon. Puss, hej, godnatt!

Kategori:
Hultman:

Tack för idag, du är bäst!

Carina:

Jag som ska tacka! :)

Kommentera inlägget här: