I want you to lead me

Ha ha!
Allting är ett stort jävla feting skämt! Igår blev jag ledsen över det, riktigt ledsen. Idag skrattar jag åt det, just nu tycker jag det är så typiskt så jag skrattar ihjäl mig. Vad är det är för slags skämt egentligen? Det är inget roligt skämt egentligen, det är mest ett jobbigt skämt som man skrattar åt för att man bara tycker allting är för jävligt. Så när det här har blivit bra igen, när det såkallade skämtet har fått ett sträck över sig så ska jag skratta lite mer och lite högre!

Jag skulle ha börjat plugga för länge sen, satt mig ner och räknat matte b bara för att, min lärare frågade mig vad jag sicktade på för betyg och han sa "sicktar du på vg eller mvg?" och jag gav ifrån mig en generande suck ljud och sa "jag är glad så länge jag får godkänt i kursen" och då sa han till mig "jag vet att du kan, om du bara räknar lite hemma och kommer kanske på någon workshop så kan du få ett sånt mycket bättre betyg än bara godkänt i matte b". Gud vad jag älskade att höra det där, jag fick ett lyckorus genom kroppen. Jag och matte som inte har gått ihop någon gång i mitt liv och nu detta? Nu jävlar, nu ska jag visa Arne Korp att jag kan om jag bara vill, så kan han köra upp sina röda och gröna böcker någonstans! Men som sagt, jag har inte börjat än. Och jag har inte börjat med psykologi arbetet heller, det som skulle gå så mycket bättre idag med det än vad det gjorde igår kväll. Yeah. Men nu ska jag iallafall ta och börja läsa i psykologiboken och försöka komma igång, det är bara trycka på pausknappen så att In Flames slutar spela, det gör att jag tänker på något helt annat och får mig att dansa omkring. Jag som borde sitta på rumpan och skriva så att det glöder. Så paus, paus, paus!

   

Kategori:
Jonatan:

Vilka snygga bilder Carina! :)

Helena:

Lika söt som vanligt. ;)

Hultman:

Håller med Jonte och Helena till tusen!

Carina:

Oh! Tacktacktack. :)

Kommentera inlägget här: