Jahapp

Fredagen blev inte alls som planerad, som vanligt när man plnanerat något med den där så kallade "vännen". Gjorde mig både arg och ledsen. Men dagen gick vidare ändå. Jag träffade Robin och vi åkte hem till mig, tog det lite lugnt. På lördagen så skrev jag saker till svenska arbetet, känns rätt skönt att gjort något vettigt den här helgen annars känns ju allting som att tiden gått för fort och man inte gjort ett dugg vettigt, nästa helg blir där emot tvärtom, ska inte träffa en kotte förutom på fredagen då jag och Helena ska fixa det mesta till resan och fixa lite pirat prylar till studentskivan.. Iallafall så låg vi ute i skolan på lördags morgonen, rätt skönt. Och idag ska jag försöka få en till del av svenska arbetet gjort... Får seriöst panik. Känner mig förbannad utan att visa det.

 
Kategori:
Kommentera inlägget här: