Afroman - Because I got high

Kategori:
Helena:

Den där låten är så jävla chill! :)

Helena:

Har suttit och kollat igenom ALLA dina blogginlägg precis. Och vet du vad jag kom på då? Jag saknar dig+sommaren så förbaskat mycket! Du&jag+sommar=enfantastisktkombination!
Hoppas det blir fult väder imorgon, för som du ser är klockan halv tre, jag är jävligt trött och kommer aldrig orka gå upp imorgon. Hoppas däremot att du har lust att typ lunch eller fik-dejta med mig imorgon? DVS om jag inte har blivit uppäten av en potatis i sömnen. Nu undrar du nog varför jag skriver så, och det ska jag tala om för dig. Jag har pluggat ikväll, tänka sig, va? Skriver en #%&½½"-labortaionsrapport om potatisar. Hepp. Flummigt inlägg, hoppas du orkar läsa trots alla mina fula skriftfel pga av trötthet.
Sov gott, hjärtat. ♥

Helena:

Nice, nice, nice. Hoppas ni hittar något fint. :)
Hörs senare. ♥

virre:

Du kan vara söt!

Kommentera inlägget här: