Igår!!

Igår var jag hos Robin, skulle röra mig hemåt men blir som många andra gånger, en sväng på stan först. Vi gick runt i massa affärer och sen sa jag att jag skulle iväg och göra det jag skulle göra, som var hemligt men som gjorde honom glad tillslut. Jag var och käpte en Lacoste parfym till honom som luktar så otroligt gott, som en överaskning och tack för att han varit så snäll mot mig, stått ut med mig då jag varit odräglig och bjudit mig på så mycket då jag inte haft pengar. Jag är jätte tacksam för det. När vi kom hem till mig så gick vi till affären direkt för att köpa lite mat, det blev jätte goda mackor med mörk bröd, skivade toamter, salladsblad, rostbiff, mozzarella och lite olja på. Riktigt gott.
Det var en jätte bra dag! Och jag är jätte glad!

Kategori:
Anonym:

ser jätte gott ut :) :)

Carina:

Det var det också. :)

Kommentera inlägget här: