Vissa lov, vissa kvällar, vissa dagar

Nyvaken och förjävlig.
Har fått ångest över att lovet varit enformigt och lugnt, hade ju hoppats på ett lov som ansågs bättre än förra lovet. Men men, nu är det helg igen och lovet är i stort sett över så nu är det bara vänta tills nästa ledighet. Jag hade mer planerat än vad jag har gjort och jag hade mer att plugga, trots att jag fått en del gjort så har jag ångest över att jag inte gjort allting annat också. Jag har nog legat på latsidan hela 3:an.

Igår kväll träffade jag Helena, trevligt. Åkte till u-huset och satt där och pratade om utomlandsresan och spelade vändtia med Tobbe och Gräs. Slutade med att vi skulle hem till Tobbe och se en film men jag var så otroligt trött så blev ingen hel film för mig och Helena.

Och idag när jag vaknade så kände jag att jag ska ringa mormor och se vad hon gör idag, kanske ta bussen till henne och vara där större delen av dagar. Länge sen jag var och hälsade på nu. Men vi får se.
Kategori:
Kommentera inlägget här: