Älskade väder

I förre går kväll somnade jag med boken rakt över mig, datorn på och mobilen på kudden. Vaknade av att Robin ringde och borta som jag var så svarade jag i telefonen. Jag kan nog inte ha varit så mycket att prata med men jag antar att samtalet blev rätt kort ändå. Fick en rätt ordentlig skönhets sömn iallafall, vilket behövdes! Och igår har jag legat ute i solen och funderat på hur jag ska skriva texten till projektarbetet (ska troligtvis redovisa det imorgon så bäst att börja göra sig redo). Jag har också hittat den roliga grejen Tradera.com, den kommer göra mig pank fortare än vanligt. Nej då.. Men den var sysselsättande om man har pengar. Har också roat mig med att kolla på lägenheter runt om i Stockholms området, bara för att drömma mig bort och längta lite till. Ja, så är det. Jag vill verkligen flytta hem ifrån.

Och nu är det dags att sätta sig på bussen till skolan.
Kategori:
Helena - din franska tvilling:

Hej! Tack tack tusen tack för alla bilder du har skickat! Har knappt kikat igenom mina ännu. Men det är bara att ringa någon dag så kanske du kan komma förbi och hämta dom på ett minne? Så får du alla med orginalstorlek tänkte jag?
Har tyvärr lovat att hjälpa till på fredag hela eftermiddagen och kvällen som funkis nere bakom scenen, men om du vill får du ju jättegärna ta med dig Robin och komma och kika på alla som uppträder, komma vara massa bra band och andra roliga saker. Kostar bara en tjuga i entré. Hoppas allt är bra med dig och att det går bra med de sisa uppgifterna. Här är allt fullt upp, plugg och skola + att jag och Jompa har börjat kika efter lägenhet. :D Sjuk har jag varit också, nästan ända från att vi har kommit hem tills nu. Nu ska jag plugga igen. :/ Ha det så bra! Kramar!

Kommentera inlägget här: