Fredag den 30


    
   
   
Kategori:
pruttinuttipruttan:

Hej älskling!! Du jag lovar att du inte missade något igår förutom mer tid med mina super stenhårda nippels =D Det var super att vara med dig gumman och vi ses på måndag och då fortsätter vi campa i skolan så vi fixar skiten! me love u tuttifruttimutta.

pruttinuttipruttan:

Hej älskling!! Du jag lovar att du inte missade något igår förutom mer tid med mina super stenhårda nippels =D Det var super att vara med dig gumman och vi ses på måndag och då fortsätter vi campa i skolan så vi fixar skiten! me love u tuttifruttimutta.

Carina:

Haha, fattar inte hur dina nippels kan bli sådär!
Imorgon blir det redovisning och studentlunch då, sen är det slut på den eviga tiden i skolan! ^^ Puss!

Emelie:

Haha så roligt, tittade på dina bilder.. Sen känner jag igen en så väl. Med handen i ansiktet.

Det tog ett tag tills jag förstod att det var jag :P haha

Carina:

Haha! Klart det är du. :)

Kommentera inlägget här: