Segt, segare och segast

Sitter just nu på en jätte seg filmkunskapslektion, fått en till uppgigt till imorgon, kan det bli värre? Allting är så stressigt just nu. Så det får bli en lång dag i skolan idag igen, som igår då jag och Elin gick från skolan vid 17:30. Men sålänge ska det inte bli idag men måste få klart två uppgifter innan jag åker hem..

Och när jag kommer hem så blir det att försöka göra två till uppgifter, sen är jag helt klar, då kan jag andas ut igen.
Men måste också börja rensa bort mina miljontals saker som ligger på skoldatorn jag måste lämna tillbaka innan studenten, för den här datorn är ingenting att köpa ut efter tre år. Den låter så otroligt mycket, skärmen gungar som bara den (antagligen för att jag tappat den i golvet) och det är inte alls värt att lägga ut 1500 kr på datan då, när man kan lägga på några tusenlappar istället och få en helt ny bärbar dator igen. Ja, ja.

Imorgon blir det iallafall parken med min käraste Elin! ♥

Kategori:
Kommentera inlägget här: