All I Need

Jag behöver ett nytt jobb. Jag är less på att gå till samma ställe varje gång, jag behöver få göra något liknande (kanske?) men någon annanstans. Måste få en kicke. Men innan det så vill jag ha en resa, en två veckors semester bland sol och ljusblått vatten. Jag vill vila upp mig och ge allt. Jag är villig. Behöver en ny start, jag är less, besviken på mig själv, letar äventyr men hittar aldrig några. Skulle inte kalla det deprimerad utan bara less på att tiden går men jag står still. Jag behöver ett nytt boende, snart känner jag. En ny start helt enkelt.
Kategori:
Sandra:

Okej :) hmm, ja jag får nu fundera på det. Frissan är mycket kunnigare, så :) jag får se, hoppas iallafall att det blir bra. Tack så mycket för att du tog tid och svarade på min fråga om håret ;) haha.



Ska leta någon billig frissa!

Kommentera inlägget här: