Sjuk och jävlig

Mår inte bra.
Gick och la mig vid nio igår och när jag vaknade när Robin kom och la sig vid halv två inatt så kändes det omöjligt att somna om igen. Blä. Halsont är nog det svåraste att somna med, vad tros? Skit samma. Förkyld är jag och frisk ska jag bli.

Trots att jag var hängig igår så var det full rulle, som alltid. Jämt när jag är förkyld så får jag spring i benen, antagligen bara för att jag "inte får" springa omkring. Böt plats på sängen och städade hela rummet, efter så höll jag på att tuppa av dock. Tog en dusch och gick till frisören. Hon var en väldigt bra frisör. Sara på KIKIDE. Fick en rödbrun färg, en bra färgbehandling och blev självklart av med mina slitna toppar. Skönt. Men hon stylade också mitt hår på ett mycket enkelt sätt och visade mig att det går att få fram mina lockar! Mina alldeles egna lockar. Kändes dock ovant att gå med med en stor lockig buske på huvudet, jag som har slitit med min trogna plattång sen flera år tillbaka! Men det kanske kan bli så att den får vila då och då nu?

Sjuk och jävlig!

Sing for life, sing for joy
Sing for every man and woman, girl or boy
Sing a song, a simple melody
Sing out loud or just hum
Sing for moments in the past and times to come
Sing for history and destiny
Won't you sing for me?
Kategori:
Kommentera inlägget här: