Hej hej! Bye bye!

Vilken härlig söndag. Att få sova länge och tillsammans utan att Robin ska upp tidigt och jobba. Och få äta en ordentlig frukost var inte heller fel, då vi inte orkat handla speciellt mycket de 3 senaste dagarna. Så dagen började ju bra. :) Tog en lång promenad med Morgan också, då sa jag att vi borde börja gå Powerwalk på morgnarna Vet inte om han dissade det, han lät lite tveksam i början men jag tror det släppte så jag hoppas på att han hänger med, annars får det bli Morgan och jag. Hehe. Men skulle vara roligare om Robin var med.

Nu gör vi oss i ordning. Ska förbi Skärholmen. Försöka hitta någon liten present till min morbror som ska ha fest snart. 50 jävla år. Sen kolla lite och se om vi hittar något roligt.
Så bye bye.

Btw vill åka hem och hämta mitt ena objektiv hos mamma också. Saknar det.

Kategori:
Tobias Martinsson - Mitt liv genom en kameralins:

sv. Hehe.. det är många som tittar lite extra när dem ser en kille jobba på Kicks :p och man ahr hört ngåra gånger barn skrika åt sina förädlrar "Titta titta! En kille jobbar i tjejaffären!" :p hehe.. lite sött ändå :P



Oki, då äre inte bara m,in statestikmätare som ahr problem :D

Haedil *HUMOR BLOGG*:

härlig blogg :D

Kommentera inlägget här: