Fettisdagen!

Jag har inte ätit en ändaste semla idag, jag är så jäkla sugen på en!
Och hungdrig är jag också, det gör inte suget mindre. Efter middagen blir det att gå till affären och köpa ett paket semlor, i guess. Måste ha liksom. Sen blir det nog att dela den med Morgan och se en film tillsammans. Det skulle vara något.

Nå väl... Idag har jag haft en lite seg dag. Jag har varit hemma och städat i ordning inne på rummet då det såg ut som kaos här inne. Phu. Nu är det ok igen. Har tvättat alla kläder som jag borde ha gjort för flera dagar sen, men men. Nu är dom i tvätten i allafall. Det är min tisdag det. Borde ha hänt något lite mer spännande idag tycker man.


Jag vet inte vad!
Någon som vill leka någon dag?

Kategori:
Lisa:

min dag har faktiskt varit helt okej :D imorgon är det en ny så då får vi satsa helhjärtat! DEAL? ;)



tack förresten! fast jag skule nog aldrig våga satsa på en så stor tatuering :o

virre:

Kool bild!

MizthaNguyen (v.:

Jag är en 17 årig kille som skriver om mitt kärleksliv, uppdaterar framför allt mina egna låtar & dansvideos, skriver även dikter. Ska vi följa varandras bloggar via bloglovin? :)

Kommentera inlägget här: