Oh la la

Idag känns det faktiskt bra, en bättre dag idag än igår.
Åkte iväg till jobbet imorse, jobbade tillsammans med en gullig praktikant idag, inte alls tokigt med sällskap. Gjorde dock bort mig då chefen Pernilla sa att jag måste ställa upp browniekakan i vår frys som står alldeles för högt upp för att vara normalt (tycker iallafall jag), ställde mig på en pall, kämpade med att balansera på tå, hissade upp armarna för att sedan köra in browniekakan i frysen... OH NO! Allt började glida och jag känner hur jag får panik. OH MY! Allt bara gled och allt hamnade över mig. Cocos i hela håret, cocos över hela förådsrummet. Kaos. Vad ska man säga? Jag har haft en klant-dag idag. Och allt annat har bara gått si och sådär idag fast på ett rolig sätt. Och vilken överaskning man fick då Daniel bara dök upp där inne på Wayne´s då det krånglade med kassan och kvittot. Dagen fortsatte iallafall och det blev en hyffsat kort arbetsdag för mig då Hannah dök upp en aning tidigare. (Vet inte om jag uppskattar det eller inte, jag behöver ju timmarna för att få pengar som sagt).

Men men. Gick en sväng på stan med Robin. Handlade ett korallfärgat nagellack och ett par korallfärgade chinosar. Sommarens färg och den är döläcker. Köpte också ny foundation och puder så känns som att jag är nöjd och glad med min dag idag. 

Hoppas att alla andra är det också!

Kategori:
Kommentera inlägget här: