Drygt

Som sagt.. Dagen har varit dryg!
Har känt mig rätt trött och hängig hela dagen, känts som det har varit något som irriterat mig hela dagen. Men vad? Någon jag med största sannorlikhet aldrig kommer få veta. Men det kvittar väl. Tog iallafall en härlig dusch för att piggna till, en varmt fotbad och myskläder på det. Kändes lite bättre men det var fortfarande något som kändes fel. Nå ja. Dagen är som tur är snart slut och jag tror jag satte pricken över i:et för en liten stund sen. Skulle ta kvälls promenaden med hundarna, inte alls lust med det men vafan, redo att gå ut iallafall.. Väl på trappen så halkar jag och åker kana ner för vart enda trappsteg och får ett ordentlig slag i ryggen och slår i högerhanden så att det känns så att den har gått av. Den här dagen har varit gjord för att jävlas med mig.

Det som jag lyckats med idag är väl bara en sak och det var att skriva ihop en rätt så bra annons för valparna! Så nu är det bara några söta kort på dom som ska tas och sedan är det bara att sätta ut annonsen på blocket.se och hoppas att någon tycker dom är lika underbara som jag gör. För om jag hade haft tid så hade jag gärna behållt en utav dom själv, en liten kopia av Morgan! Vem vet, kanske slänger upp annonsen här i bloggen när det är dags också ifall någon är sugen!

Jaja. Dags att sova, ska upp och jobba imorgon.
Hoppas att ryggen inte är gul och blå bara!
Goodnight.

Kategori:
Kommentera inlägget här: