Lars Winnerbäck - Stockholmskyss



Jag vet inte om jag ska gråta eller skratta när jag hör den här låten. Jag längtar tillbaka så otorligt mycket till "de yngre dagarna" när jag hör den här låten, all spring i benen! Nu känns det bara som att den här låten sprider glädje och sorg på samma gång. Dock så älskar jag låter i vilket fall som helst. ♥ Men fy fan vad jag vill ha det lite som förr i alla fall...
Kategori:
Helena:

Hej! Jag är värdelös på att titta efter komentarer på bloggen. Ja, visste är det helt sjukt?! Är lite tidigt än dock. Har inte vetat vad jag ska säga till folk, så har inte pratat om det så mycket. Men det verkar ha löst sig på den biten ganska bra på egen hand. :) KRAM!

peter:

hehe kristian Luuk var med i videon oxå^^

Emelie:

Jaa det var den, eller den var okej i alla fall inget speciellt :P

Kommentera inlägget här: