Sol

Sov si och sådär inatt men trots det så känner jag mig pigg.
Var ute 5:30 imorse på promenad med hunden, ingen lång och inte med någon större vilja dock, men måste man så måste man! Och nu efter lunch så följde Robin med ner till Meddo - Drop in solarium och jag solade en stund. Mina fräknar kom fram direkt, dom syns som dom gjorde när jag kom hem från Egypten och dom syns som dom gjorde under hela förra sommaren! Fick också en rejäl bikinilinje. Känns rätt fint att ha fått lite färg, trots att det är "fusk solning" som gjorde det.



Tycker också att ni ska kolla in GratisMode. Där man kan samla ponäng genom att knappt göra något alls. Och när man har samlat ihop en summa ponäng så kan man växla in det mot saker, t.ex. presentkort och annat som inte är så fel att få hem genom att knappt göra något alls!

Hur går det till?
Jo, du får 50 poäng om du värvar en vän som blir aktiv (dvs samlar på sig 100 poäng) plus 4 poäng direkt för själva värvningen.
Du får 40 poäng om du skriver ett inlägg om Gratismode.se på din blogg och din bilddagbok (20+20 poäng).

Om du blir medlem via mig, så får du 50 poäng direkt. Klicka här för att bli medlem:
Registrera dig

Så kom igen.
 
Kategori:
Johanna:

sv: påsen är alldeles för underskattad :)

Kommentera inlägget här: