Show



I'm just a little girl lost in the moment
I'm so scared but I don't show it
I can't figure it out
It's bringing me down I know
I've got to let it go
And just enjoy the show

Dum de dum
Dudum de dum
Kategori:
bella:

SV: tack så jätte mycket: )

Hanna:

Yes, Skara är en bit. Men det verkar vara en mysig lagom stor stad :)

Hur långt har du kommit med körkort och sånt nu då?^^

Hanna:

Hej!

Haha nejdå, jag har det inte i handen riktigt ännu, du hinner nog före mig :)

Körskolan ska snart boka in uppkörning + prov för mig, jag måste bara göra körskolans internet tester först, har hittills bara gjort 2 av 20. Sen så har jag fortfarande gillinge kvar men ska boka in den så fort som möjligt :)

Hanna:

Mjo, de är ju tyvärr väldigt hårda nuförtiden. Det blir bara svårare och svårare att ta körkot.. Och dyrare för den delen.

Jag håller tummarna för att du klarar det på första ^^



Yes, ska ringa dem idag och boka in en tid :)

Kommentera inlägget här: