Arg, fika, smink och glad

Som vi hade anat så slutade Robin inte tidigt idag eftersom tönten till schemaläggare (eller man han kallas för) är en djävul. Så det blev ingen tripp till Skärholmen för att köpa tapeter och det där till.. Surt eftersom jag hade sett fram emot det. Men jag åkte själv till Skärholmen för att köpa en foundation. På väg till t-banan så möter jag våran granne utanför porten. En tant på 86 år, ryss och helt galet söt. Jag promenerade med henne i snigelfart till centrum, hon skulle gå och dricka kaffe och titta på folk (som hon alltid gör en gång per dag, hehe). Pratade om allt mellan himmel och jord, sen bjöd hon med mig på en kopp kaffe. Hon tycker att jag ska skaffa barn, när hon fick veta min ålder så var det inte att jag borde skaffa barn utan att jag MÅSTE skaffa barn. Haha. Hon är en skön gammal tant. Efter fikan med världens bästa granne så åkte jag till Skärholmen. Skulle bara köpa en foundation från MUS. Men när jag får hjälp inne på Make Up Store så får jag med mig lite andra saker också. Matt foundation vanilla, Compact powder creamy och foundation borste. Handlade mat påvägen hem så iväll gör vi en Carina-egen-speciallar-kyckling-grej! ♥

 
Pic: Prylar från MUS (jag älskar den rosa påsen, jaa)


Kategori:
Helena:

Billigt och bra, va? :) Var hos frisören idag och skulle BARA köpa hårinpackning för 200, kommer därifrån med färg och balsamspray och 700 spänn fattigare. Surt!

Lycka till imorgon! Kram och godnatt!

Elin:

jo jag vet hatar verkligen när jobb ringer och frågar en dag innan om man kan jobba, det värsta jag vet är när jag inte kan planera! så förstår dig verkligen. hoppas du får jobbet! ja alltså jag får lön från 3 olika jobb den här månaden, det är riktigt nice! :) tack så mkt, jag är verkligen överlycklig över nya jobbet. tar högst 15 min för mig att åka dit plus att jag jobbar samma tid hela tiden 10.30-15.00 mån-fre och varannan lördag :D verkligen det perfekta jobbet för mig :D då hinenr jag verkligen plugga på komvux också. hoppas allt är bra med dig annars! kram

Kommentera inlägget här: