Shopp



När jag handlade lite på nätet imorse så fick faktiskt ett paket servetter följa med hem. Home på hennes & mau. Tyckte dom var både söta och coola med alla blommor och färger. Alltid kul att ha när man bjuder på middag, att få duka lite fint trots att det inte är något speciellt man firar. ;) Eller vad sägs? En gråmelerad cardigan fick följa med hem också, det är ett bra-att-ha-plagg.

Nej.. Nu ska jag göra i ordning lite sallad och vänta på att Robin kommer hem från jobbet nu vid åtta. Sen sitter vi framför tv:n och tittar på Idol. Vi som aldrig någonsin varit speciellt fast vid de programmet sitter nu bänkade. Så går det när man väl börjar titta.
Kategori:
Anonym:

Åh! Naajs!

Jag köpte också servetter häromdagen, gissa hur dom såg ut?!! :D Host host* (...rutiga)! ;)

Så om jag får blommor hos dig kan du få rutor hos mig! ^^

Anonym:

Jag som skrev det ovanför här, men namnet försvann :P

Kommentera inlägget här: