Öppna förskolan

Första besöket på Öppna Förskolan för lilla Jackie idag. Jag vet, vi väntade typ tusen år med att gå dit.. Men jag kan erkänna att JAG inte kände mig redo. Det vart en otroligt omställning för mig när hon kom, något jag inte direkt hade förberett mig på vilket gjorde att allting blev rätt jobbigt.. Men idag var vi där och det var så mycket folk där idag så att man knappt hörde vad man sa. Men det var trevligt. Träffade Misha och en annan tjej som är i min ålder. Funderar på om jag ska ta med Jackie dit imorgon igen eller om vi ska ta det nästa vecka, jag är svin trött just nu och hon gnäller och har det väldigt jobbigt med sin tand. Blä. Vi får se helt enkelt.

Robin kom hem tidigt idag också vilket jag var väldigt glad över, sällskap och hjälp med Jackie när hon är kinkig säger jag verkligen inte nej till. Hihi. Nu ikväll har jag tagit en långdusch och ska försöka lägga mig snart så att jag kanske känner mig piggare imorgon.
Kategori:
Kommentera inlägget här: