Videung



Jag vill ha videung här hemma! Vilken buske eller träd är det som dom växer på? Jag letar och letar men hittar inget som kan ge mig en ledtråd för vilken buske eller träd det kan vara. Hjälp.
Kategori:
Elins blogg:

Jag vet inte vart man kan plocka men de finns att köpa i blomaffärer eller vissa mataffärer har jag sett :-) Jättefint att ha hemma tycker jag!



Ja det var så tråkigt och jobbigt allting. Har mått riktigt dåligt och varit så ledsen dec-jan.. Usch! Men nu mår jag bättre som tur är och jag känner mig mycket starkare nu.



Kramar

Elins blogg:

Förresten så plockade vi jämt såna kvistar när vi var små till påsken ju! Så det är nog lite för tidigt nu :-)

Kat:

Det finns en buske hos mormor och morfar vet jag :)

Elins blogg:

Okej hoppas du hittar dem! :-)



Alltså vi träffas ju fortfarande, vi har bara flyttat isär. Anledningen till att vi gjorde det var att vi bråkade alldeles för mycket och till slut gick det över gränsen. Tror vi bodde lite för litet och gick varann på nerverna varje dag. Men nu när vi inte bor ihop bråkar vi aldrig längre.



Ja, jag känner verkligen att jag behöver det här nu efter den här hemska vintern! Om en vecka åker vi :-D Fan vad skönt det ska bli att slippa frysa.



Ha en bra dag! Kramar

Kommentera inlägget här: