Klossar



Lilltjejen lekte med sina träklossar idag som hon fick av moster Katrin i julklapp. Dom var tydligen jätte roliga. :) Antar att det var färgerna och mönstret av bokstäverna som gjorde det så himla roligt.
Kategori:
Denise - Mamma, foto, galenskap:

sötnos :)



sv: Gullis då, kul att du tittade in :))

Kat:

Aww. Mosters tjej <3 :D :D

kurdisk muslimsk tjej <3:

gillar du min blogg ? ;);) KrAmSISaR <3

Amanda:

Vilken gullig tjej!! :D



Jag jobbar som kock där :P haha!

Helt otippat - då jag inte kunde laga mat överhuvudtaget då jag började där :)

Men nu kan jag! Hehe!

Kramar!

Knorkan:

Så söt :)

Theodorgunhild:

I found this site very useful while surfing Google.Interesting page containing serveral helpful information and nice pictures. Greetings

Theodorgunhild:

I found this site very useful while surfing Google.Interesting page containing serveral helpful information and nice pictures. Greetings

Kommentera inlägget här: