Overall från Mini Rodini till salu

Tänker ta och sälja overallen jag köpte till Jacqueline i höstas som var tänk att den skulle bli hennes vinteroverall i år. Men icke. Den var ju självklart för stor, hade hoppats på att den skulle vara liten i storleken och att hon KANSKE skulle dra iväg lite i längden. Men nej. Nu säljer jag denna fina mörkblåa overall då hon inte kommer kunna ha den i år och nästa vinter är den väl för liten istället. Haha.

Märke: Mini Rodini
Färg: Mörkblå
Storlek: 80/86
Detaljer: Pälskrage på luvan (inte äkta), vita dragkedjor, reflex på baksidan av ben
Fodrad: Ja

Nypris: 1299 :-
Mitt pris: 1100 :-

OVERALLEN ÄR OANVÄND!

Jag kommer lägga ut en annons på blocket också!
Om du är intresserad så maila mig på
[email protected]

SÅLD!

Kategori:
Kat:

Typiskt! Den som va så jäkla fin :(

Kommentera inlägget här: