Kul lapp i brevlådan vi fick

Fick en lapp i brevlådan ikväll och han som la ner lappen måste ha varit ett mongo tänkte jag i två sekunder då han öppnade och stängde brevinkasstet miljoner gånger! Smög fram till dörren och tittade ut genom kikhålet, där stod våran granne i porten brevid som jobbar i föreningen och pratade med tjejen som bor brevid hos.. Jaha? Läste på lappen och fick lite smått panik ett tag. Hur allvarligt var det här? Efter 1 minut så plingades det på dörren som aldrig förr, kul.. Här har vi en dotter som ska sova liksom! Brevinkasstet började fladdra igen och jag öppnar dörren. Gubben i föreningen säger att dom haft inbrott och att vi måste vara noga med att låsa och allt det där.

Jag är inte speciellt rädd utav mig. Men jag har blivit mer och mer efter vidriga och läskiga saker som Robin har berättat för mig och nu när man har ett barn. Jag skulle typ dö om någon kom in i lägenheten och tog J ifrån mig. Usch. Vill inte ens tänka på det. Så vet ni vad jag har gjort? Haha. Jag har ställt gamla gardinstänger som satt i Jacquelines rum mot våran ytterdörr. Öppnar någon dörren så ramlar dessa i golvet och kommer låta som fan.. Så ja. Ingen kommer kunna smyga in i våran lägenhet iallafall. Tur att Robin har mig här hemma, han måste känna sig så trygg! Haha. ;)

Kategori:
ENDENISE - Mamma till 2 i December:

sv: Jaaa jag är helt förälskad.. ååh! hahaha :D



ja men iaf, hon är ganska bra ;) Vill du ha min blogglista? Läser nog 40st bloggar hahah :)

Amanda:

Men fy! Vad läskigt!

Men bra lösning där måste jag säga!!

Kat:

Dom kommer väl ihåg att flytta undan gardinstängerna tills Robin kommer hem va? ;) Vill ju inte ge honom en hjärtattack ^^ Förövrigt, smart idé ;)

Kat:

Så du kommer inte ställa dom där när han inte är hemma då? ;)

Kommentera inlägget här: