Winter 2012











Pic: Promenad på isen

Tog oss ut i kylan imorse för en promenad till Lommarbadet. Vågade oss ut på isen också, tjock som attan men man är ju ändå rädd att man ska åka igenom. Haha. Nåjaaa, härligt var det med frisk luft och när vi kom hem kunde vi mysa och ha det bra i soffan utan att känna oss som sluskar! ♥
agnes:

mysigt :)

Erica:

Vinterhalvåret är hemskt när man har barn på dagis. Sjuka hela tiden. Det ena byter av det andra. Har du och Robin blivit sjuka nu också?



Bara så du vet så går det inte att kommentera dina mobilinlägg. Appen är mupp, så efter man publicerat via appen måste man gå in på hemsidan och gå in på inlägget och klicka i att inlägget går att kommentera. Skitdrygt. Bara så du vet, därför skriver jag en kommentar i detta inlägg :D

Kat:

Upptäckte precis det som Erica redan nämn, går ju inte att kommentera dina senaste... :P



Men tänkte svara på din kommentar bara... Ja, jag funderade på det med. Men känns som ALLA är så hysteriska över att jag går ut med henne i vagnen bara, så ska jag då bära henne och UTAN overall så känns det som att jag kommer bli hängd =/ Men om man bylsar på lite lager-på-lager och tar en kortis, som du säger, så borde hon inte hinna bli kall! Bella är ju oftast rätt snabb också ;)

Kommentera inlägget här: