Sista dagen! YEEEEY!

Idag är det ingen vanlig dag ska ni veta. Idag är sista arbetsdagen sen är jag ledig i 3 jävligt härliga dagar, det tillhör inte det vanliga ska jag också tillägga. Så vem tror ni är lycklig? Jo, jag.

Har faktiskt hunnit med en hel del idag innan jag snart ska cykla till bussen! Storstädat hela badrummet, gnuggad med klorin från tak till golv. Det luktar badhus. Gotti. Det luktar fräscht. Hunnit tvättat kläder och hängt tvätt ute i värmen på terrassen. Har till och med hunnit med att fotografera lilla Jacqueline som inte är så liten längre för den delen. Hon blir ju snart 2 år. Shit vad tiden går fort.

Robin fick chansen att ta en cykeltur nu, sitter och väntar på att han ska komma hem så att jag ska cykla iväg. Tick tack liksom. Man blir lite stressad av tiden alltså. Men skönt att han fick lite egentid idag också. :) Även fast det är underbart att vara mammaledig eller pappaledig så vill man ju och man behöver få vara lite själv och göra vissa saker. Eller vad tycker ni?

Ska se om jag hittar lite nytagna bilder på Jacqueline som jag kan dela med mig av. :)

Hörs. ♥
Kommentera inlägget här: