Lite kort


Pic: Min lilla modell

Midsommar var ju galet lugn men mysig. Jacqueline var finklädd till tusen i klänningen hon fick av sin gammelmormor i påskägget. Hon var så stolt när hon fick ha den på sig, sprang till spegeln för att titta på sig själv och gick runt och drog kjoltyget hit och dit. Tuss.

Nåja. Nu har jag betalat räkningar, de flesta iallafall. Och imorgon är det jobb igen. Så nu är det dags att komma tillbaka till vardagen, hur ska det gå? Som tur är så börjar jag sent imorgon så jag slipper den otroligt tidiga morgonen med stress. Tummen upp. :)

Btw så är det tur att Peter Eidenberg (stavade jag rätt?) finns. Då han hjälpte till att redigera bilden ovan då det blev stress när hon ställde sig så fint framför kameran och jag inte hann ställa in ljuset m.m. Attans. Sååå han hjälpte till att rädda bilden. Tack igen!
Kommentera inlägget här: