Lägger ner ett tag

Jag känner att jag lägger ner bloggandet ett tag nu. Vet inte hur länge och så men just nu känner jag mig så bitter och eländig.. Kort och gott så vill jag inte skriva om jobbiga och negativa saker så bye bloggen och alla ni som kikar in här dagligen.

Puss & kram

agnes:

:(



hoppas du kommer tillbaka snart!

ha det så bra! kram!

Amanda:

Trisst! Hoppas du kommer tillbaka! :)

Sara:

fin blogg :)

Elins blogg:

Åh nej vad tråkigt! Hoppas du börjar snart igen! Hur gick det med det där jobbet?! Kramar

Elins blogg:

Men Lycka till!! Det går säkert bra. Jag var på en arbetsintervju idag också faktiskt, för en receptionist-tjänst! Om jag går vidare kommer jag också gå på en sån gruppintervju, haha..



Kram, skriv sen hur det gick!

Monia - mamma till Tuvalie:

ibland har man sånna dagar! och bloggen är väl din fristad, så det är klart du ska skriva vad du vill i den.. Även om det är bara negativt..

Kommentera inlägget här: