Herregud vad kroppen inte vill röra sig

Oj oj! Vad trött man kan vara då. Känner mig så seg i kroppen att jag gick och lämnade Jacqueline på dagis kl 9:00 och sen när jag kom hem så kröp jag ner i sängen igen och redigerade bilder. Idag är det en sån där "blä-dag". Hah. Låter så negativt men jag vet inte riktigt.. Just idag så är jag bara så trött. Somnen inatt vart dålig och en hel del tankar i huvudet snurrar, snurrar fortfarande. Så jag kanske behövde dega lite i sängen för mig själv.

Jag har iallafall redigerat en hel del bilder och dom hittar ni lite längre ner i bloggen under inlägget om mors dag. Ta en liten titt vettja. :)

Igår så var jag iväg med min mamma och bror (självklart så följde lilltjejen med dock så stannade hennes humör hemma) till Märsta för att köpa utemöbler till terrassen. Jag är helnöjd med resultatet. Nackdelen tycker jag är att sittdynorna är lite för tunna och jag hade gärna haft dynorna i någon benvit färg. Men vem har råd att vara kräsen ibland? :) Det går att leva med men till nästa sommar ska jag nog be min mamma om hjälp att sy upp nya dynor och kuddar som jag vill ha dom. Har inte hunnit tagit bilder än då jag segar fortfarande. Hihi. Men tänkte att jag väntar med att ta bilder tills jag har planterat smultronplantorna som jag fick igår.

Nu ska jag gå tillbaka till mina tankar om att börja plugga och min lilla dröm jag har om framtiden. Bye.
Kommentera inlägget här: