Snackis

Vadå kallt väder? Fast det är ju ändå januari så det är väl inte konstigt MEN man drar sig lite från att gå ut. Idag har det dock varit förjävligt då det varit så kallt inne på jobbet att man har velat stå med dunjackan och servera kaffe. Fötterna var som isbitar i conversen. Händerna är sönderspruckna till max. Jaaa, det känns som att jag stått ute halva dagen!

Handlade lite snabbt innan jag åkte från stan, hämtade Jacqueline kl 17:00 och sen bakade vi scones. Sen tröck vi i oss en varsin med philadelphiaost och skogsbärsmarmelad. FY FAN så gott. Ni anar inte. Jag kan äta 100 stycken tror jag, finns inget stopp i mig när något är gott. Jacqueline gillade dom också. :)

Så jag har bestämt att ikväll blir det scones och filmmys med Robin. Frågan är bara... Vilken film vi ska se? Det är alltid det stora problemet.

Kommentera inlägget här: