Cloths to Zoe


Pic: Kläder från Hennes & mau!

Efter att ha lämnat Jackie på dagis så vandrade jag och Zoe vidare ner på stan här i Norrtälje. Tänkte att det är lika bra att fylla på hennes klädlåda med lite större plagg och lite varmare grejer. Med oss hem fick vi två fina t-shirts, tre stycken tights som är lite tjockare och mjukare, en prickig långarmad tröja, fleecejacka med pingviner, tjocktröja med ett sött björnhuvud på (hittad på pojkavdelningen, hihi) och en lite halsduk/krage för kallare dagar. Jag är så nöjd. Inte alltid jag hittar snygga och söta kläder till barnen för bra priser, jag brukar alltid fastna för det som kostar skjortan för mig. Ajsing ajsing. Vilket inte är bra med en mammapenning. ;) Jacqueline fick en halsduk bara, hon fyller år om några dagar så jag hoppas hon får en del kläder för höst och vinter då. Annars får vi gå en till sväng. ;) Stora tjejen fyller 4 år och börjar bli kräsen MEN som tur är så blir hon glad över alltid jag köper så jag måste ju ha blivit godkänd av henne!!

Förresten så blev vi erbjudna en plats till Zoe på dagis idag som vi ska tacka ja till. Wiie. Hon kommer älska det. Samma förskola som storasyster och personalen är grymma och det känns som om Zoe redan känner dom eftersom hon varit med och lämnat/hämtat Jackie ända sen hon föddes. Tummen upp.

Susanna Maria J:

Så söta grejer :)

Anna:

Supergulligt!

michaela- mamma till tre 💗:

meeeen vilka härliga plagg!

Josephine:

Vad fina kläder! :)

Svar: Tack. :)
Carina

Kommentera inlägget här: