Vad säger ni om det här då?

Nästa sommar smäller det.
Vi planerar att gifta oss. Min älskling gick ner på knä den 26 juli 2013 och som jag blev överraskad, hade bara kunnat drömma om att han skulle göra något sådant.. Prata kan han men att ta tag i saker det händer mindre än ofta. ♥ Jag är lycklig och jag funderar och tänker hur vi skulle göra. En sak vi är HELT överrens om är att åka på en resa tillsammans (bara han och jag, BARNFRITT) och det här hotellet lockar mig mest, vi har resan bestämt land och av allt som finns i det landet så känner jag att det ska vara fräscht, lyxigt och helt jävla underbart. JAG LÄNGTAR!
Sabina:

Gud vad kul, GRATTIS! Ser helt underbart ut!

Svar: Tack. ☺ Kommer bli så skönt att åka bort bara vi!
Carina

Jessie:

Det ser fantastiskt härligt ut :)

Kommentera inlägget här: