Jackie kan peka

Nu har jag klickat hem Jacquelines födelsedagspresenter. Det blev fyra saker! Det blev bland annat förvaringspåsen (jag tyckte den passade så bra in på min dotter Jackie så den var självklar) och en jacka från Mini Rodini samt två små saker, kan visa när det kommer på posten sen! Hoppas hon blir glad. 😊 

Jag och Jacqueline satt och tittade på kläder igår kväll till henne, hon kunde ju peka ut vad hon tyckte var snyggt så jag vet vard jag ska fe för tips till hennes gäster om dom undrar vad hon önskar sig. För min dam hon gillar kläder hon! ☺️ jag frågade henne här om dagen om vad hon önskade sig och hon svarar lite kaxigt "jag önskar mig en barbie som är en sjöjungfru och sen bara massa kläder, du vet ju att jag gillar kläder"! Tummen upp för det. 😄 


Här är lite utav det vi hittade som hon skulle bli glad över. Det gråa lilla huset sa vi skulle bli fint ovanför hennes skrivbord där hon kan ha sina små fina prylar och det vita påslakansetet med små gråa hjärtan skulle vara fint till hennes säng (och alltid bra med extra sängkläder). Dom rosa sandalerna var nog en favorit dock. ☺️
Kommentera inlägget här: