150215

I söndags var en jobbig dag. Tillbringade hela helgen nere i Landskrona och i söndags var det en ceremoni för lilla Chelsea. Ögonen fylls med tårar varje gång jag tänker på henne, för att jag saknar henne, tanken att hon aldrig kommer tillbaka, däremot så vet jag att hon är med oss alla fortfarande på något vis (speciellt hennes fantastiska föräldrar och hennes fina storasyster), hon fick en otroligt fin ceremoni med helt ljuvlig musik och inte tal om talet dom hade skrivit till Chelsea som min storasyster hade styrka att läsa upp för alla. Är så otroligt stolt över henne och jag vet att Chelsea log med sitt största leende när hennes mamma läste alla fantastiska saker. ♥

Vi alla kommer ses igen en vacker dag!
Anonym:

Får man fråga vad som hände? :( är så satans sorgligt .. Styrka till dig/er!

Kommentera inlägget här: