T I S D A G

Dålig dag. Idag är det andra dagen Robin jobbar och jag kan erkänna att det är stor skillnad på två barn och tre barn! Jag saknar stugan i Landskrona, jag saknar gräsmattan direkt utanför dörren och lekparken 20 meter bort.. Det är ingen lätt lek att få tre ungar att vara nöjda. Andas in, andas ut! Som jag känner nu kommer jag gå ut på promenad ikväll när Robin kommer hem från jobbet. Ingen annan som vill ut och gå vid nio på kvällen? Haha. I vilket fall som helst, jobbig dag men får ta nya tag. 

Har iallafall hittat sommarstuga, tänk om !! Tänk om man kunde få ha en sommarstuga eller ETT HUS! Det är min största dröm just nu och skulle tro att det står högt upp på Robins lista också. Men först måste jag fixa en heltidsanställning, lättare sagt än gjort men bara leta vidare.. Som tur är så är sista ungen avklarad så det jag kommer jobba med behöver inte oroa sig för att det kommer någon lång ledighet!! 


Hittat massa insperation idag. Finns en del jag skulle kunna tänka mig till lägenheten redan nu, bland annat den svarta stolen till skrivbordet, nätet att ha på väggen och dom två svarta affischerna ska min bror få i present. 

Instagram: vilopaus

Kommentera inlägget här: