BF om 8 dagar

Pollen? Jag är så täppt i näsan så jag vet inte vad. Har aldrig reagerat på pollen förut men hört att det är många som börjat reagera nu som aldrig haft besvär förr?! Varför? Kan jag vara en utav dom som fått nitlotten? Roligt är det inte. Jag sover väldigt dåligt då jag inte kan andas genom näsan och får gå iväg för att snyta mig hela tiden.

Nu är det bara 8 dagar kvar till BF. Skulle ljuga om jag sa att jag inte är nervös. Jag är väldigt nervös kan jag lova. Tredje barnet så vet jag vad jag har att vänta mig. Mina förlossningar har ju varit väldigt bra, gått fort och inga konstigheter alls.. Men bara för det så känner jag ju smärtan lika mycket som alla andra! Och den är inget man längtar till och det här med att man är kvinna och man ska bli mamma och få göra det finaste och största i livet, föda barn, känner jag att det inte riktigt ger mig någon speciell styrka på det viset. Stor grej att det är just jag som föder fram vårat tredje barn men jag hade nog gärna sluppit om det fanns ett val. ;)

Kommentera inlägget här: