Lite nytt på önskelistan

Jag har länge velat ha en klädställning som gärna får vara lite mer industriell för att passa in här hemma.. Men alla jag hittat har varit ganska dyra. I och för sig så betalar man ju för det man får och desto dyrare brukar OFTAST men absolut inte ALLTID vara snyggast, därav priset ju!! Men i morse när jag la mig och öppnade upp en tidning som har legat inplastad i någon vecka nu så hittade jag den. Min klädställning, industriell, grå och billig. MEN eftersom min helt underbara lön denna månad låg på 549 kr (deprimerande, jag vet...) så kan jag ju inte köpa den.

Garderoben är ju överfylld med kläder och Robin tar faktiskt upp mest av den, däremot så är det mest fotboll- och hockeytröjor som tar plats. Onödigt tycker jag men vad gör man när man delar på saker?! Ge och ta liksom.

Hade i alla fall gärna haft denna i sovrummet för att hänga upp det som är lite "finare klädesplagg" istället för att trycka in det i den fulla garderoben.


En annan sak som står på önskelistan är en ny taklampa till köket, hittade den här som jag fastnade för. Svart och guld kan ju aldrig slå fel..

 
 
Kommentera inlägget här: