Babyclothes


Vi vet ju inte alls om det är en flicka eller en pojke i magen som tänker komma ur om ca 1 månad.. Så lite neutrala kläder skulle vara bra att införskaffa. Dessa plagg gillar jag massa från H&M, lite lagom till sommaren och trikåjackan passar ju perfekt för när det är lite kallare sommardagar. Klicka hem eller inte?! Alla barnkläder som Jacqueline hade när hon var mini har Zoe fått haft då det passade väldigt bra med flickkläder då men nu är dom ganska smutsiga och mycket är slängt pga fläckar som en går bort (det här med bebisbajs på kläder förstår jag inte hur det kan bli såna stora och fula fläckar av som vägrar gå bort hur mycket man är gnuggar).

Och ja, jag hoppas väldigt mycket på en pojke för jag har blivit så kär i alla pojkplagg som finns till sommaren så jag håller på att svimma. Dom är ju så toksöta och coola på samma gång. ♥ Och såklart så blir jag lika glad för en flicka också, i slutändan så spelar det ingen roll alls, han/hon kommer bli lika älskad som dom andra två trollungarna.
 
Kommentera inlägget här: