Jackies och Zoes rum






Här om dagen köpte jag en begagnad spjälsäng till Zoe. Hon har ju en redan men eftersom det kommer en tredje snart så behöver vi en till säng här hemma. Kände dock att det var onödiga pengar att köpa en ny! 

Nu har jag och Zoe försökt få ordning inne i Jacquelines rum så att Zoe får plats där inne också. Är inte helt nöjd med den stående hyllan.. MEN om jag tar bort den hel så finns det ingenstans att förvara leksaker, vilket är ett måste ju!! 

Förhoppningsvis kan vi ge dom varsitt rum inom kort. :) 

Nu ska det bara upp varsin sänghimmel och Zoes säng ska bäddas! 
angelicasvarld.blogg.se:

Nä jag förstår...den är lixom ivägen för helheten. Går den inte att lägga ner istället? Det skulle kanske ge ett lugnare intryck?

En härlig kväll önskar jag dig!

Svar: Den har alltid varit liggandes förut men det finns ingen plats för den att vara det längre nu när vi måste ha en till säng där inte. Får leva med det. Skulle aldrig ha den ståendes annars, nu kommer dom ju inte åt sina grejer själva heller.. Men förhoppningsvis så funkar det ett tag och ett hus kanske är på väg snart. :)
Carina

Kommentera inlägget här: