Den sista söndagen av -07

Vaknade upp hos pappa igår, spelade tv-spel och tog det lugnt med bror, hade en sån otrolig magvärk som har med mens att göra. Trodde att jag skulle spy ett tag. Man borde få dö en stund då man har sån värk. Stackars kvinnor. Men det var bara att låsas om att den inte fanns och vara trevlig, äta smörgåstårta och andas. Sen blev jag hem skjutsad av pappa och gjorde mig i ordning för att gå hem till Helena och fixa kaktusarna som vi skulle ge bort till Emma och David som just flyttat till en mysig lägenhet i Grind. Och jag tror nästan det är det sötaste paret någonsin, gulligull liksom. Satt och pratade massa skitsnack en lång stund och sen spelade vi spel, riktigt roligt trots att laget Carina&Helena förlorade. Trevligt kväll. När jag kom hem på natten så var det bara att börja leta efter nyårsfest, fixa planer för nyår eftersom allting råkade bli en aning oplanerat.
Det blir fest med Helena iallafall, join us eller take us with you!

  
Kategori:
Kommentera inlägget här: