Gud vad det regnar

Har sovit vääääldigt dåligt inatt. Varmt. Kallt. En mage som gör att jag inte kan ligga hur som helst. Ni kan inte ana hur mycket jag saknar att sova på mage. Så det har inte blivit mycket sova för mig inatt. Och nu vid 13 tiden så skulle jag springa ut med Morgan eftersom det hade slutat regna, duggade bara lite grann.. När vi precis kommit ut så började det regna som attan igen. Typiskt. Morgan ville bara vända och gå in igen. Där stod jag med stövlar och luva på huvudet och försökte locka med mig min hund. Vilket var omöjligt.

Nu är det Vänner på tv så bye.
Kategori:
Jessica:

Jag skulle ut och handla, var dyngblöt från knäna och ner efter två meter. Trevligt det :)

Elins blogg:

Det var helt sjukt hur mycket det regnade igår, vi var ute och åkte med bilen och på ett ställe så gick fan vattenpölen upp längs halva bilen! Sjukt.



Det är ju både smart och snyggt att köpa kläder i såna stilrena färger som både tjej och kille kan ha. :) Jag förstår att det är svårt att sova.. Man har ju sina favoriter när man sover lixom.



Det är bara bra med mig :) Jag är ledig från jobb just nu men pluggar lite på komvux fortfarande. På måndag har micke en veckas semester kvar, hoppas det inte går så fort, hatar att tiden går så fort!



Tycker också det ska vara såna färger på sommaren, så snyggt när man är brun ju :) Hehe tack vad söt du är! Alltså mina naglar spricker också ofta speciellt när jag jobbar mycket eller är i stallet ofta. Har nästan alltid ganska korta naglar men jag tror jag har en "bra" form på dom för även om dom är korta så ser dom rätt långa ut ändå, haha :P Men på sommaren har jag alltid längre naglar av någon anledning..Men har du testat nagelbandsolja, jag gör det inte så ofta men alla säger att det verkligen gör allt!



Kramar till dig och magen!!

Kommentera inlägget här: