Kamera till salu



Pic: Lånade från Google

Hej och hej!
Nu tänkte jag sälja min rätt nya digitala systemkameran, Canon EOS 500D! Jag köpte den i början av våran 2011 så den är inte ett år ens. Den är i väldigt gott skick och jag skulle faktiskt påstå att den är i gott som nyskick.

En väldigt lätt systemkameran att förstå sig på för alla er som är nybörjare.

Jag la precis ut den på Tradera.se och hoppas att den ska få komma till någon som kan ha nytta utav den. :)

Är du intresserad? Ta en titt på här och var med och buda vettja.

Och är det något ni undrar över så är det självklart bara att maila till [email protected]
Kat:

Hm, på tal om kamera... Jag har kvar din andra, eller hur? Den står isf nere i garderoben om du vill plocka hem den :) tänkt jag ska lämna igen den men minns inte om jag gjort det? tror inte det.

Kommentera inlägget här: