K U R S E N

På måndag börjar min distanskurs, Inköp 1 ska jag läsa. Jag är väldigt taggad på att börja MEN börjar känna lite panik över ungarna, att jag kommer ha svårt att koncentrera mig. Men får sitta mycket på dagarna när dom äldre är på förskolan och kvällarna när dom sover (kanske nätterna också). Jag ska klara av det här!! 


Pic: Skrivbordshörnan

Jag är inte sugen på det men funderar på att plugga upp mitt betyg i engelska A också. Men det får bli i vår i så fall. 

Jag vill ju jobba som butikssäljare men får inget jobb vart jag än söker, skrivit om mitt cv och personligabrev flera gånger och bett sambon läsa. Att jobba som inköpare skulle ju vara en dröm. Och även om jag inte får jobb som inköpare direkt så KANSKE jag blir mer attraktiv som säljare för att jag har lite mer kunskap. Jag hoppas i alla fall att det kan vara så. Men målet är att få gå till jobbet som inköpare. 😊 


Kommentera inlägget här: